سوالات متداول

سوالات متداول مشتریان تی کافه

درصورتی که سوال شما در لیست زیر پاسخ داده نشده، لطفا آن را از قسمت ارتباط با تی کافه با ما در میان بگذارید.

چرا تی کافه؟
Tea Coffee در زبان انگلیسی به معنی چای و قهوه است. در زبان فرانسه Petit Cafe تی کافه خوانده میشود که به معنی کافه کوچولو بوده و در گویش رشتی نیز تی کافه به معنی "کافه تو" میباشد.
 
سیستم پشتیبانی از مشتریان فروشگاه چیست؟
 مشتریان گرامی از طریق ایمیل، تلفن یا از طریق فرم ارتباط با ما میتوانند از خدمات پشتیبانی تی کافه استفاده نمایند.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
 بله، شما میتونید در ساعت های کاری، به فروشگاه مراجعه نموده و خرید خود را انجام دهید.


حداقل سقف خرید چقدر است؟
 حداقلی برای سقف خرید وجود ندارد. شما هر کدام و به هر تعداد  از کالاها را میتوانید بصورت آنلاین سفارش داده تا برای شما ارسال گردد.
 
چرا سایت از سیستم پشتیبانی آنلاین برخوردار نیست؟
هدف ما این است که ضمن ارتباط کلامی موثر، مشکلات مشتریان گرامی را برطرف نموده و تلفنها و راه های ارتباطی همواره در دسترس میباشد.


مزیت تی کافه نسبت به فروشگاههای رقیب چیست؟
از مدتها قبل نبود فروشگاه آنلاینی که نیازهای تخصصی دوستداران قهوه و چای را مرتفع سازد کاملا مشهود بود. بنابرین ما با هدف گذاری جلب رضایت مشتریان، وارد این عرصه شده و تمام تلاشمان بر این است، همواره کالاهایی در فروشگاه قرار داده شود که با بالاترین درجه تنوع وکیفیت، با قیمت گذاری عادلانه مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد.
 
مزیت خرید اینترنتی به خرید حضوری چیست؟
 با خرید اینترنتی، پس از انتخاب کالا آن را جلوی درب منزل خود تحویل گرفته و این موضوع باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما میشود. همچنین میتوانید قبل از خرید، با چند کلیک ساده از مشخصات محصول به طور کامل اطلاع پیدا کرده و امکان مقایسه قیمت و شرایط محصول را در حداقل زمان ممکن دارید.


شناسه سفارش چیست؟
 شناسه سفارش کدی است که پس از تکمیل فرآیند خرید به شما داده می شود. این در واقع کد ارسال محصول است که شما میتوانید بوسیله آن از وضعیت خریدتان مطلع یا اطلاعات پرداخت خود را ثبت نمایید. برای اطلاع ار آخرین وضعیت خرید خود  این کد را در قسمت پیگیری سفارش که در صفحه اصلی سایت است وارد کنید و وضعیت ارسال کالای سفارش داده خود را ببینید.
 
منظور از رمز اینترنتی و CVV2 چیست؟
رمز اینترنتی، در واقع رمز پرداختی است که شما میتوانید توسط کارت عابر بانک خود، از سیستم های خودپرداز دریافت کنید، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که کارت خود را در یکی از دستگاه های خودپرداز مربوط به بانک صادر کننده کارت قرار داده و بعد از آن به قسمت تغییر رمز اینترنتی رفته و یک رمز اینترنتی بین 5 تا 12 رقم را انتخاب کنید. بعد از آن می توانید با این رمز اینترنتی، بطور آنلاین خرید خود را انجام دهید. CVV2 نیز یک عدد سه یا چهاررقمی است که رو  و یا پشت کارت عابربانک نوشته شده است.


آیا پس از دریافت شناسه سفارش ، فرآیند خرید به پایان رسیده است؟
 در صورتی که از درگاه پرداخت آنلاین استفاده نمودید، دریافت شناسه سفارش آخرین مرحله خرید از جانب شما میباشد ولی درصورتی که شیوه های دیگر پرداخت را انتخاب نموده اید لازم است توسط "شناسه سفارش" رسید پرداخت خود را در قسمت "ثبت اطلاعات پرداخت" که در صفحه اصلی سایت قرار دارد ثبت نمایید. اما تا زمانی که محصول به دست شما برسد فرآیند خرید از جانب فروشگاه تی کافه ادامه خواهد داشت.
 
آیا برای خرید از سایت حتما باید عضو سایت شویم؟
 خیر، نیازی به ثبت نام نیست.
 
زمان دریافت کالا بعد از تکمیل خرید چقدر است؟
 بسته به نوع کالا و مکان تحویل کالا، این زمان متفاوت است. در مجموع این زمان بین 1 تا 7 روز کاری میتواند باشد.
 
هزینه ی پست برای شهرهای مختلف چطور محاسبه میشود؟
 هزینه ارسال با توجه به نرخ های مصوب اداره پست، شرکتهای حمل و نقل یا ... محاسبه میشود.
 
چرا تعداد محصولات عرضه شده در سایت محدود است؟
 ضمن تخصصی بودن و نیز تامین کالا از انبار فروشگاه، کیفیت همواره برای ما در اولویت قرار دارد، به این دلیل سعی بر این بوده است که اگر از کیفیت یا موجودی محصولی به طور کامل اطمینان نداریم، آن را در لیست فروش وارد ننماییم. البته فروشگاه همواره در حال گسترش است و محصولات جدید به آن اضافه میگردد. شما نیز  می توانید با پیشنهادات خوددر اضافه کردن محصولات جدید به ما کمک کنید، لطفادر قسمت تماس با ما ، نام محصولی که دوست دارید اضافه شود را برای ما ارسال کنید.
 
اگه از محصولی که خریدم خوشم نیامد باید چکار کنم؟
 با توجه به هزینه های مالی، که مرجوع نمودن کالا به خریدار و فروشنده تحمیل مینماید، مرجوع نمودن خرید، به جز در مواردی که محصول دریافت شده منطبق با سفارش ثبت شده نباشد، مقرون به صرفه نیست. پیشنهاد ما این است، قبل از خرید کالا درصورتی که هرگونه سوال یا ابهامی برای شما وجود دارد، آن را با کارشناسان ما از طریق تلفن،ایمیل و یا فرم تماس با ما مطرح نموده و با اطمینان کالای انتخابی را تهیه نمایید.همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه "رویه های بازگرداندن کالا" شرایط ضمانت 7 روز عودت کالا را مطالعه بفرمایید.


 
اگه محصول مورد نظر من اینجا موجود نبود، چگونه میتوانم آنرا درخواست بدهم؟
 کاری که لازم است انجام بدهید این است که در قسمت تماس با تی کافه، کالایی که دوست دارید به فروشگاه اضافه شود را برای ما ارسال کنید.
 
فایده قرار دادن اطلاعات برای محصولاتی که ندارید چیست؟!
  فروشگاه اينترنتي تی کافه اين کالاها را جهت اطلاع رساني در اختيار شما قرار داده است. شما مي توانيد با ديدن مشخصات کلي اين محصول و مقايسه با ساير مدل ها و برند ها، کالای مورد نظر خود را انتخاب و از این فروشگاه یا سايت هاي ديگر خريد کنيد. فروشگاه اينترنتي تی کافه براي سهولت خريد مشتريان عزيز اين اطلاعات را عرضه مینماید.